چه زمانی و چگونه از عطر استفاده کنیم؟

چرا و چگونه از عطر استفاده کنیم؟

عطر مهم‌ترین مرحله برای آماده شدن کامل استایل شماست؛ عطر زدن شاید ظاهرا کار ساده‌ای به نظر برسد اما به این آسانی هم نیست و استفاده از عطر راه و روش خاص خود را دارد که اگر به درستی انجام نشود نتیجه دلخواهی نخواهید گرفت. در این مقاله از حس برتر مطالبی درباره عطر زدن و استفاده درست از عطر را بیان خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

باید اعتراف کرد که حتی اگر بهترین عطر مردانه را هم تهیه کنید و آن را در قسمت‌های نا مناسبی از بدن استفاده کنید، ماندگاری و اثربخشی عطر مطلوب نخواهد بود. آقایان به یک روش استفاده از عطر مردانه قانع نیستند و نظرات متفاوتی دارند. بسیاری از افراد معتقدند که عطر مردانه را باید به پشت گوش زد؛ در صورتی که بعضی دیگر از عطر زدن به مچ دست تعریف می‌کنند. برای همین در ادامه به شما می‌گوییم که بهترین نقاط بدن برای عطر زدن در مناسبت های مختلف کدامند تا با زدن عطر مردانه به آن قسمت‌ها، رایحه خوش آن حفظ و ماندگاریش تا حد زیادی تضمین شود.

عطر های روزمره با عطر های خاص 100% کاربری متفاوتی دارند!

اگر به محل کار و یا گردش می‌روید و یا یک قرار دوستانه دارید باید از عطر های مناسب روز استفاده کنید. اما اگر یک قرار خاص دارید یا برای مهمانی و مراسم خاصی مثل عروسی آماده می‌شوید باید از عطر های مناسب شب استفاده کنید. عطر های روزانه معمولا روایح مرکباتی، ساده اما پرنشاط را به شما انتقال می دهند و استفاده از ان ها بیانگر صداقت، درستکاری و رعایت اصول از شما می باشد؛

چرا و چگونه از عطر استفاده کنیم؟
چرا و چگونه از عطر استفاده کنیم؟

اما عطرهایی که مناسب شب و محافل خاص هستند، همانطور که از اسم شان هم مشخص هست، عطر ها و روایح جسور، پر سر و صدا، مرموز، عجیب و معمولا بسیار گران قیمتی هستند؛ از طرفی بازخورد و عملکردی از عطر های نیش خود دریافت می کنید به هیچ عنوان قابل مقایسه با عطر های دیگری که امتحان کردید نیست!

 

چطور عطر را اصولی اسپری کنیم؟

شیشه عطر را دور از بدن خود بگیرید

هرگز شیشه عطر را در نزدیکی بدن خود حمل نکنید، بلکه باید حداقل ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌ متر بین شیشه عطر و محلی که می‌خواهید روی آن اسپری کنید فاصله وجود داشته باشد؛ سری اسپری را مستقیم به طرف بدن خود بگیرید و با فشار اسپری کنید.

 

روی قسمت‌های نبض دار بدن اسپری کنید

کارشناسان حس برتر همیشه توصیه می‌کنند که عطر را روی نقاطی از بدن اسپری کنید که دارای نبض باشند، جریان خون در رگ ها عطر را به آهستگی و یکنواختی در هوا پخش کند، نقاطی که چنین نبضی دارند و برای عطر زدن مناسب هستند عبارتند از پشت زانو، روی گردن و مچ دست و…

 

ممنون از همراهی شما با حس برتر، نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بزارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *